OzGuR hacklenen maili geri almak için hotmail a bi mail gonderiliyodu geçenlerde ookudum bi yerde forumda aradım ama bulamadım bilen varsa yazarsa sevinirim
Hami(10) cevabı burada var tıkla">http://freehost11.websamba.com/karabasangeldi/1.8-freehost/articles.asp?action=articles&catid=7>tıkla/a>
OzGuR Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) cevabı burada var tıkla">http://freehost11.websamba.com/karabasangeldi/1.8-freehost/articles.asp?action=articles&catid=7>tıkla/a> eyw. çok saol hem uyede olmuş oldum :)
Hami(10) sitemiz kapanmıştı geçici olarak şimdi açıldı birazdan koyacağım eski haber ve yazıları www.kumsaati.cjb.net ten yazılara girin orda bulacaksınız maili geri almanın yazısını
ELECTRIFY arkadaşlar bu yöntemle geri alan var mı mailini...benim ki de hacklendi de,tam da en çok lazım olduğu sıralarda, accayip zor durumdayım bi bilseniz...allah kimsenin başına vermesin ne diyim :icon_cry: