Ya,beyler benim bi problemim var.Adx formatindaki dosyayi import ediyorum %100'e geliyo sonra bilgisayar acayip yavasliyo takiliyo falan restart yapmak gerekiyo.Lütfen yardim.
Bide mp3leri wava çeviren bi program varsa,linkiyle birlikte yazarsaniz sevinirim.Benim programin süresi geçti de..