Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz
Ç:ok tehlikeliler Allahtan en üst katta oturuoruz yeni yasaya göre eer hırsızı salonda Vurursan Suçlusun.. yatak odasında vurursan suçsussun İŞte saçma Bir yasa Daha ..
Saçmalıklar Diz Boyu :cool:
O olay televizyonun yalanıymış polisle konuştuk eşit şartlarda olduğun takdirde evin içinde suçsuzsun.O bıçak çekmeden öldürdün,ya da onda bıçak var sende silah o zaman suçlusun.Biz 7.kattayız girdi oturduğun kata bakmıyorlar artık.
---------
Masterran biz evde yokken geldi hırsız eve geldiğimizde kapı kırıkdı komşular söyledi postacı kılığında biri geldi diye.