safa21 Galatasaray ve Besiktas Kit Yamasi yaptim. eger isteyen varsa email'den atiyim. ama yorumlari yazmayi unutmayin ok? :lol:
safa21 koyacam ama yama cok büyük. o yüzden olmuyo. istersen sana yolliyim. sen koyabilirsen. koyarsin
DOOMHAMMER1903 yama haliyle değil ama formaları png 24 formatında ve 640-480 pixel boyunda buraya koyabilirsin veya png 24 olarak save edip istediğin boyda image shack ten host edip buraya linkini koyabilirsin...
kadirabi ikisini de istiyorum abi gokhancim@mynet.com a gönderirsen çok bahtiyar olacağım.ayrıca şimdiden teşekkürler