the killer Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Hangi şehirde tatil olduğunu yazarsan iyi olur . Biraz daha açıklayıcı bilgi yazarmısın ? Doğrudur hızlı yazdım:) Yarın okullar İstanbul'da tatil...
RaceDoctor Istanbul'daki arkadaşlara iyi tatiller biz burada(Antalya) kışın en kuru soğuk günlerini yaşıyoruz :icon_cry:
Geyiq Team üfff yaa zaten bu mynette gıcık oluyorum.....nerden biliyolarmış alla allaaa bende açtım myneti baktım şimdi........:mad: {BELKİDE DOĞRU SÖLÜYOLARDIR HA ? :lol:}
m0K0k0 ne ballısınız yaw millet burda denize giriyo hava günlük güneşlik tabi bizde okula gitmek zorundayız ama akşamları pis ayaz oluyo bide nemde var , sizin orda kar tipi buraya hiç kar yağmaz en son ben 4-5 yaşlarındayken yağmıştı :D
onduygu Arkadaşlar bence bu konuyu bu hafta boyunca sabitleyelim çünkü bu hafta okul açılacak gibi gözükmüyor
melo15 ya ben yarın ttl olmasını istemiyorum çünkü biraz fazla geldi 27 gündr tatil yapıyoruz bde bnm bu sne lgs olduundan sbh akşm test ondn ben okula gtmek istiyorum :D
the killer Orjinal Mesajı Yazan: *HellscreaM* heeeyt bee persembe ve cuma okullar tatil !!! Star'da altyazısı geçiyordu, güvenmedim CNN Türk'ün haberleri başlayınca ilk haber olarak verdiler, rahatladım.:D