Selamlar;
Beyler şu anda üçüncü sezonunda olduğum bir oyun var ve bu oyuna sıfırdan bir takım kurararak başladım (Takım adı, renkleri, formaları vs). Lisansız takımlar ve oyuncular beni sıktı. Bu evolution wolf 2005 patch ini yüklesem, oyunuma sorunsuz devam edebilir miyim?
:confused:
thnx