Original Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin/avrilavigne 1- nie sallayım,yalan borcummu var 2-adam gibi cevap vermeyi ogrenin once 3-ps2 icin cıkacak demedim 4-dün gece Teknoloji televizyonunda izlemistim orada konami.com da yazdıgını söledi 5-su saatte canlı yayındalar hemen soracam istersenız dinlersiniz.. alla alla sor baba bizde dinleriz. söyle bizim icinde el sallasinla. :eek:
xander44 istek parçada çalıyomu o kanal kahtalı mıçeden oy oy konamiyi çalsınlar bide... ağa o kanalı kamyonla adam izliyodur veya zaten konami.com diyosun öyle bişey olsa herkesin haberi olur öyle değilmi ama.
ali23588 Arm@n bizim burada yani elazığda sordum dvd var dedi pc çok zaman sonra gelecekmiş nereden aldın sen
tramp_1905 Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin/avrilavigne ya arkadaslar ya konu ile alakası yok ama we 9 japonyada cıktı bakın 8 demiyorum 9 diyorum ayrıca KONAMİ firması we10 u da bitirdi ve we 11 in yapımına basladı KONAMİ nin resmi sitesinde okunmus bir acıklama türü bise Ben de duydm bunu teknoloji kanalında ama pek inanasım gelmedi..
Elensar77 ya allah askına bu oyunun pes4 den ne farkı var oynadım yaw hic bi fark yok sadece reklam panoları degisik o kadar sacmalık ya bide satısa sunuyolar töbe töbeee
oydemir Ya bende oynadım pek bi farkı yok gördüğüm fark sadece oyunda her iki devreyide ilk dakikadan başliyip 45 dk'da bitiriyosunuz:(