bandobras ben hiç bir zamam fifa oynadıktan sonra maç izlerken pes teki gibi x se bas gibi şeyler demezdim.eğer sizin de maç izlerken böyle anılarınız varsa yazın :gol:
bandobras bende oluyorum hatta babam ne kaptırdın ya kendini şu oyunlara diyor .Tabii o da oyunu görünce kabul etti
cham arkadaşla oynuyoruz.. o klavye ben joystickteyim...iddalı maçtı.. kenardan sert bi orta yaptım... benim adam kafa vuracak ya bende kafayı ileriye doğru bir ittim kafa atar gibi... ama ne benim forvet atabildi ne de ben...
kidrock bizim bi arkadaş atletico mad.le oynuyodu master ligde...pes4 de musampa die bi oyuncu atl.mad.de görünüo..ama eleman man citye transfer olmuş...benim hbrim yoktu bi baktım hafta sonu ana bizim musampa...bunun ne işi var burda falan die baya bi şaşırdım babam falan ne oldu olm tanıyomusun dedi:))bende bizim musampa dedim:))
cracks bendede arasıra oluo.mesela rakip takımın adamı vuro top kaleciyi geçio gole gderken ordan bi defans adamı koşuo.bende sanki daha hızlı koşcak yaa.zıplıyorum kavyenin tuşuna daha sert basıorum.tam kaydıı anda monitöre yapışıom gol olursa sinirleiom olmasdsa oh diopm ve arkama yaslanıom...
hardboy_34 arkadaşlar elimde süper gollerim var kornerden,39m frikik,roveşeta inanmayanlar söylrsin nasıl gönderileceğini
cracks Orjinal Mesajı Yazan: hardboy_34 arkadaşlar elimde süper gollerim var kornerden,39m frikik,roveşeta inanmayanlar söylrsin nasıl gönderileceğini bura ile ne alakası varki...bitanede konu açmışsın...scn goal contest sohpet bölümünün ilk sayfasının ilk msjına bak
FosmanB bende mac izlerken bir futbolcu cok kotu bi sut cekmişti ona o heycanla : ulan orada ben olsam iki kez kareye basıp üstünden aşırtırım dedim :)
mathemus pes ile ilgili değil ama bende ilk kez maça gittiğimde bazı önemli pozisyonlardan sonra tekrarını ciddi ciddi beklemiştim.üstelik aynı maçta iki üç kez olmuştu bu olay. ohooo bi saniye gözümüzü ayırdık eleaman gol attı.dur şimdi bi daha gösterir görürüz nasıl atmış.. :D :D