YHa arkadaşlar biraz komik bi sorun ama beni delirtiyor. pes4 ün tuş ayarlarını aynı fifa 2005 teki gibi yapmaya çalışıyorum ama olmuyor bana yardım edin pls.
hızlı koşma =w
şut = d
havadan pas = a
depar = sol shift .... gibi. nasıl yaparız bunu?
şimdiden teşekkürler