FiGHTeR ben ne kadar yükledimse hep oyuna sorun verio 2004 te v1 çalışır v2 oyunu bozar töbe töbe gıcık oluyorum.fifa 2005 te yükle bozulsun atsın buna açıklık getirelim türklerin yaptığı yamaları kullanalım mı?? ben çoğuna en başta liglere karşıyım
46 Maras valla ben TSL beta'yi kurmustum ustune de bussuru yamalar ekledim, oyun gayet guzel calisiyor.