Ekte kartvizit nunumesi var. Bir bakın derim.
çok güzel :D "TAKLİTLERİMİZDEN KAÇININ" :D
N.K. ve ogullari :cokkomik:
ehuehheu koptum yawww
ehuehuehe :cokkomik: mükemmel olmuş
zyuaahahuauauhuha çok komiks yawww :D:D
konamioğlu iş merkezi :D:D:D :cokkomik:
konami ve oğulları :D
puahh çok güzel ya :D:D
Taklitlerimizlen Sakının:D
Yakında bunlar kapımıza pazarlamacı olarak gelirler
YETKİLİ bayii :cokkomik:
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: