arkadaslar ilk defa pes4 aldim, bendeki oyun tek cd ve oyunda italya, fransa hollanda ingiltere ve ispanya ligi var ama italya ,ispanya ve hollanda ligi takimlar tam diger liglerde acayip acayip takimlar var mesela ingiltere de liverpool manutd arsenal falan yok, sizde de boyle mi?