erdal37 Allah Senden razı olsun "Siyahlabeyaz" kardeşim. ben de kaç gündür bunu yapmaya çalışıyordum. çok çok sağol varol. ben de birgün sana yardım edebilirim inşallah....
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Bence Nike Güzel Roterio daha Basit Nike Topları Süper Hele O sarı Topa Bayıldım Açık MAvi beyaz Premier Lİg TOpu Da iyi aynen çok iyi nike lar çok güzel roterio bi maç oynanırkan havada patladı kalitesiz :)
GeNc_fb1907_23 gerek yok ki yaw bu kadar girmeyin oyunun icine kalitesizlik le ne alakası var bence super top roteiro
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72 hangi maçta rotario patlamış geçen fransız ligin de bi maç yapılıyo du bende izledim.adam topa vurdu top havada söndü o havada sönen top ağlara girdi sonra gol oldu olay çıktı.maçın tekrarı istendi ama bidaha oynanmadı.... :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik:
dozzi Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Bendede döle olmuştu MDL dosyasını Yüklememişsin yada İYi yükliememişsin.. sadece tex i yüklersen olmaz.. Bendede böleydi ama hallettim sanrım Mdl dosyasının Büyüklüğü yetmio.. Onun çinde Öncelikle 0text in bir yedeini al.. Sora afs exploreri açacan.. Ama 0 text i deil file oradanda configurationa girip , ingore descritions lengh gbi bşi war onun yanındaki kutucuğu işaretlicen.. Sora tmm Dicen ve afs exploreri kapican.. Sora Tekrar afs expl. ı açacan ve 0 text i açacan.. Yukarıda advanced war oradanda modify reserved spaceye basacan .. pencere açılınca istediion top dosyalarının MDL ve TEX lerin büyüklüklerini İmport edecein dosyalara göre ayarlcaksın soldan dosyayı seçip sağ üstten boyutu ayarlican.. Sora Sol üste regenerate afs ye basacan Ve başka bir isim vererek yeniden yaratacan .. İşlem bitince herşeyi kapican Ve eski 0 text i başka yee koyacan yeni yarattığına eskisinin adını verecen ve oyuna giricen eer yazılar çıkarsa dosyalarını import edeblirsin.. yaw yapıorum dediklerini ama bu sefer oyuna girmio...
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: dozzi yaw yapıorum dediklerini ama bu sefer oyuna girmio... bende yapıyorum ama bu sefer tam maç başlarken oyundan atıyo :)