ps 2 nin bazı kopya oyunları PAL yerine NTSC olarak kopyalanıyo. NTSC de siyah beyaz formatlı bişey.Ama PAL Converter (NTSC to PAL) diye bi alet war .o oyunları renkli yapii.
O sorun bendede olmuştu aleti taktım tıkır tıkır tıkır çalişii :applause: :type: :D