fb mania arkadaşım bence sunu da eklemelisin madem ayrıntıya girdin;
öncelikle master lig gelişmeli.Nasıl mı?Şimdi pes 4 te su olabilirdi yapılmayacak bişey değil .& lig takımları lig modunda olduğu gibi olmalı.Seçtiğimiz takımla 3-4 sezon oynayabilmeliyiz ve de her 6 liginde en azından 3 er tane 2, lig takımı olmalı.Bu üç takım sezon sonunda 1, lige yükselmeli bu böyle devam etmeli ayrıca 6 lig varya önemli liglerden ilk 4 takım ş.ligine 2-3 takım uefaya gitmeli 20 takım ş.ligine bu liglerden 12 takım da diğer takımlardan seçebileceğimiz takımlar olmalı uefada öyle biraz fazla ayrıntı istiyor ama yapılmayacak bişey değil lisans olayını da almışlar herhalde inşallah bu isteklerimiz gercekleşir iyi olmazmı sizlercede.....