Arkadaşlar ben cd yada dvd yazıcı almak istiyorum.Ama cd yazıcımı alsam,dvd yazıcımı alsam bir türlü karar veremiyorum.Bütçem 130ytl civarı.LG marka en iyisi diye duydum.LG'nin 8x Dvd yazıcısı var fiyatıda 125ytl.Almışken hazır parada varken dvd yazıcı almak istiyorum.Birde LG nin cd yazıcısı var 52x32x52 bu nasıl bişey?Birde bu dvd writerler dvd rom görevi görüyorlarmı?yani dvd leride okuyorlarmı?çok fazla soru sordum ama yardım ederseniz çok sevinirim... :)