muzzy..! Merhaba ben dil araç çubuğunu iptal etsem de bir deheki oturum açışımda tekrar ortaya çıkıyor. Bir yolu yok mu bunun?
ELECTRIFY var...başlat/çalıştır/msconfig yaz enter de/başlangıç onlardatikli olan bi tanesi dil araç çubuğu tiki kaldır...şimdi adı aklıma gelmio