Arkadaşlar outlook'da gelen her mail'in içindeki linkleri tıkladığım zaman hepsinde aynı sayfa açılıyor daha doğrusu sayfada değilde bir program bu sorunu nasıl giderebilirim yani yine linklerin üzerinde gösterdiği adresleri açmasını sağlayabilmenin bir yolu var mı?