arkadaşlar (bence)fifanın maça girdiğiniz anda zevki bitiyo.bende bi ara plastion vardı.onda bile fifa şimdiki halinden güzeldi.
fifada atmosfer çok iyi diyouz.pes için wolf patch indirdiğinizden beri atmosfer sorununuz oldumu takım forması ile sorununuz oldumu??????