Orjinal Mesajı Yazan: Speedy
Ben biraz fanatikçe olacak ama Muratcan diyorum.Belki en değerli değil ama mutlaka ilk 5'te olur.Ama en komple oyuncusu olduğunu kesinlikle söyleyebilirim
bu oyuncu gercekten cok ıyı bencede..besıktastayken gelecegın en ıyı oyuncusu dıyolardı ama sanssızlık falan yınede ıyı..
ama bence amin en degerlı oyuncu tam bır sovmen..taraftara pascal ruhunu kazandırdı rtesmen adam..kartalısurukluo..