arakdaşlar rahatsız olduğum bi konuya değinicem herkes kafayı nba takmış eğer gerçek basketbolcu iseniz biraz türk basketine önem verin orda efes maçı için konu açılmış toplam 4 msj atılmış ama bi phonex minesota maçı için 15-20 msj atılmış tamam nba zevkli olabilir bende sewiyorum ama türk ligine de gereken önemi verin sadece nba ile ilgilenen bence basketci değildir sadece kendi egosunu tatmin etmek için izler siz böyle yaptıkça türk basketimiz gelişmez neyse benim gibi düşünen insanlarda vardır bence