murtiyeni SİZCE SON İKİ YILIN EN İYİ DRAFT OYUNCULARI KİM BENCE 1.LEBRON JAMES 2.DWAYNE WADE 3.CARMELO ANTHONY 4.KİRK HİNRİCH(kobedan sonra en sevdiğim oyuncu) 5.CHRİS BOSH 6.DWİGHT HOWARD(gelecekte çok iyi olca SİZLERDENDE BEKLİYORUM
*{Bå®ô$_1905}* LeBron James Carmelo Anthony Luol Deng Emeka Okafor v.s Ama ben Livingston'ın böle olacağını tahmin etmiodum adam oynar falan diodum ama maalesef Clippers'ta hiç bişi yapamıyo zaten oynamıo...