phıladerphıanın ilk 5 i demiycem..
ALLEN IVERSON=süper olduğu için (nba in 1 numaralı yıldızı da tabi)
vince carter =süperstar olduğu için
kyle korver=çok iyi üçlük atıyo
kevin garnet =geçen senenin mvp si olduğu için
shaquiel o'neal =tek kelimeyle kusursuz olduğu için (şut hariç)
:hihi: