ya arkadaşlar bişe sölicem herkes bunu yapıyo ya bu maçın favorisi olmaz maç başabaş gider çünkü zevk versin diye yani herşeyi bilinçli yapıyolar ama gerçek performansı ortaya koysalar batı favori olur ama son 5 dakka her iki takım en iyi performansı ortaya koyar o zamanda da hangi taraf daha iyi ısınmışsa maçı o alır zaten o profesyonelliğe ulaşan oyuncular için 5 dakikada maç kopmaz herkes basket bildiğini ıspatlamak için gereksiz lagaluga yapıyo ama yorumlarınızla hiç bi alakası yok benim gibi düşünen varsa veya bana karşı olan varsa cvp atsın