ultraslan_9 iste tsl icin pankartlar yaptim biraz kalitesiz cikti *.jpg yüzünden 1. ve 2. lig takimlari yaptim bütün takimlari yaptim ama aralarindan en iyilerini koydum :D
10UR Güzel olmuşlar ama birazdaha dalgalanma eklersen çok daha hoş gözükürler gibime geliyor. Ama Temiz bir çalışma.