SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: 2003engin2003 ...boss ....gıo.... guzel ama ..biliyosun ...en pahalı parfum bıle olsa...belki senın zevkıne gitmez ..sewmezsın...bu zevk meselesi..bence carsı(boyner) gıbı buyuk bı parfum yelpazesı olan bı yere gıt we deneye deneye...senın begendıgı al... bence budur... aynı fikirdeyim burdan tavsiyeyle parfümmü alınır git bi parfümeriye deneyerek al...
KalkVeSavas Galatasaray taraftar parfümü...dergilerden fln çıkıyordu eskiden.:) benim bir aftershave im var,onu bile sürmeye üşeniyorum.
m0K0k0 ben caldion kullanıyorum kızlar harbiden sever benim parfümü jaglerde iyidir ama caldiona göre çok ağır caldion derimn ben