dün tjk tv den canlı yayın yaptılar.(ben takip ederim yarısları)
ribella nın dubaide enternasyonal konusu wardı 1600 çim
halis binio ..
bundan oncede kaneko(yarısseverler bilir) ya binmişti gene dubaide enternasyonal konusuda 2.olmustu
ribellayada binmişti 4. olmustu ancak bu sefer..
son at olarak ribella girdi kulvara..
gozleri ortlulu olarak soktular..
nese basladı yarıs ben heyecan yaptım.
halisn sitili bellidir ( ribellaya gore) sonlarda gidiodu içteydi en içte nese son 800 de falan halis bi iktirdi atı baktım at gidio dedim allah b.ku yedik..
son 400de ribellanın onu iyice kapandı içte gidiodu..ribella...
bi ara ortadan cıkar gibi oldu ve cıktı geldi 3 atın ortasından (bunların içinde dubai sampiyonu emeral beauty de war kendi grubunda)boyunla kazandı ..
İŞTE TURK ATCILIGI BUDUR ARKADASLAR HER SPORDA OLDUGU GİBİ BUNDADA KENDİMİZİ GOSTERDİK..
YURU TURKİYE..
yarıs bitincede halis optu ribellayı abi walla duygulandım ha..at super bi at ya..
SANIRIM Bİ HAFTA SONRADA KANEKO'NUN YARISI WAR.
ONDADA HALİSE VE KANEKOYA BASARILAR
bu arada tjk.org a bi bakim yarısın son 400u warsa gonderim buraya.