Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18
sizce yao nun seçilmesi doğal bi şey mi? allstar'a seçilicek nitelikte bir oyuncu mu? yoksa bu heryerde karşımıza çinlilerin işi mi? hadi allstar a seçildi diyelim nasıl en çok oyu alan o oluyo bence allstar'a bile girebilecek nitelikte bir oyuncu değil yao olmamalı..:scn_olma:.en çok oyu carter ın almasını beklerdim veya shaq olmalıydı.
All-Star maçı bir şovdur, gösteridir. Bunu ciddi bir şey olarak düşünmeyin. Yao da insanları eğlendirmeyi çok iyi bilio walla! Ayrıca kötü oynayan bi oyuncu da değil. Bence All-Star maçına en sıradışılar katılmalı. Bu yüzden ben Boykins'i görmek isterdim mesela. Olmadı. Ama Yao, artık o çaylaklık dönemini geride bıraktı ve nasıl şov yapılır bilio.
MVP: Garnett 4ever