Hauta1n Arkadaşlar ben bjk ile oynuyorum cordoba kontratı bitince gitti şimdi lobont ve marcos ile anlaştım hangisini alayım marcos yaşlı ama özellikleri iyi lobontda romanya milli takımının kalecisi ikisinide alamam yabancı sayısını geçiyo bide pazzini'yi bedavadan alıyorum nasıl oynar
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: girlfixer ramazan ile devam et, defans'a bi italyan al =) ramazanıda murat şahinide sattım şimdi okan topaloğlu var
takunya Sebastian Saja'yı al. Marcos'u da Lobont'u da geç ama illa ikisinden birini istiyorsan; Marcos daha iyidir ama yaşlıdır. Lobont'u daha uzun süre kullanabilirsin.
Pentagram_15 İkisi arasındaki tercihin kesinlikle Marcos'tan yana olsun zaten uzun süre futbolu bırakmıyor yani yaşı kolay kolay sorun olmaz
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: henry_669 o kim be__?peki yıl kaçtasın ona gore...veya scout tan bu adamların potansiyeline bak okan bjk altyapısında ama şimdi marcosu aldım forma satışında patlama oldu :cool:
Erdinc_FB oyunun 1 numaralı kalecisi eski oyunların aksine Buffon değil Lea Franco...kesinlikle... ama fiyati 16 ...alabilirsin al.o gelmezse ajaxda ste...ile başlayan bi kaleci var oda hem genç hemde çok iyi...