RubenMartin Arkadaşlar bu atide overdrive war sanırım overclock gibi bişi. Sizce ordaki ayarı yukarı çekersek bi şeyler olurmu riskli bi işmi???
Hami(10) kartının garantisi son bulur oynarsan her hangi bir tehlikesi yok ama performans artışı da az oluyor haliyle kartının ne olduğunu yazsaydın bari. İmzanda çok hoşuma gitti trabzonlular indirim yokmu:)
Hami(10) 500 olan hızı 520 oluyor galiba istiyosan dene ama değmez bence git normal overclok yap 550 yap
snakeman Bende overclock ayarlarını yaptıktan sonra(Riva tuner veya Ati Tool farketmiyor) kaydedip çıkıyorum çıkar çıkmaz default ayarlarına dönüyor..bir türlü çözemedim...
snakeman çözdüm! driver yüzünden sorun verdi dediki 3.4'ten yüksek versionlu driverlar kendini overclocka karşı kilitliyormuş benimkinin versiyonu 4.3