ya beyler şu alley oop olayını az buçuk çözdüm fakat topu elimden hep düz çıkartıyorum nolur birisi adam gibi anlatsın (şu ilhan mansız hareketleri felan)kafayı yicem klavye kırıldı yumruklamaktan bütün tuşlarla denedim OLMUYO
bide 360 a başlıyorum bitiremiyorum ne olur birisi şunu adam gibi anlatsın
(kusura bakmayın roman gibi oldu ama)
Not:Alley oop rehberini indirdim ama bişey anlamadım