aliwhite Sanırım İnternatinal winning eleven 8 in demosu çıktı. http://www.trgamer.com/haberler.asp?id=6974
mustea ŞAKA Bİ YANA BENCE SADECE OYUN İÇİ BAZI HATALAR GİDERİLMİŞTİR O KADAR ASIL SİZ 3 MARTI BEKLEYİN WİNNİNG ELEVEN LİVEWARE EVOLUTİON ÇIKIYOR WE6 FİNAL EVOLUTİON GİBİ YANİ :elsalla:
samurai23 abi bi şe sorucam alakasız ama biri yardım eder belki bende directx 9c yüklü onu nasıl 9b'ye çevirebilirim