Orjinal Mesajı Yazan: J_Carew23
Beyler P.Tesi günü mail'ini veren arkadaşlardan birine mail atmak için söz veriyorum... Yukardaki fikre katılmayanlar o arkadaşın vereceği link'ten indirebilirler.Ve ya upload yapmayı denerim. jamindahood inşallah indirip de bu patch'i kurup oyunu oynamazsın!!!!! Yukardaki lafını hatırlatırım....
Şimdi bi arkadaş p.Tesi için bi mail adresi verebilirse ksin halledeim.
arkadaşlar ben alırım ama pzt okul olduu için ancak okuldan geldikten sonra upload edebilirim...saat:17.00 gibi...
(aslında bugün atabilsen süper olur...)
istersen at ozerocek@gmail.com