46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: soccerman Dalga mı geçiyosun sen? Face yok burda. Zaten olsa da Marcos'un face'ini kim ne yapsın? abi gormuyon mu, iste gozunun onunde.:D
FifaMen ne dalga geçiyosunuz ki her zaman böyle sorunlar çıkabilir benim fb patch v.1 de ilk başta yayınlanamamıştı sonra kapı gibi yayınlandı. Arkadaşımızın emeğine saygı gösterelim