Ben de bu durum yok arkadaşlar kayserisporla başladım 1.sezonda 4., 2. sezonda şampiyon oldum aynı sezon türkiye kupasını da aldım değer sezona geçerken de aston villa ve manchester city den teklif aldım.Bu arada loyalty 15.Ama gitmedim inşallah seneye kayserispor la uefa yı aldıktan sonra Kayseri Atatürk Stadı'nı bırakacam...:D