uLtRadOgUs evet arkadaslar cm5 in betasi cikti ama hic kimse tarafindan oyun begenilmedi bencede cik kotu olmus sizce????
MOBMICGS5 arkadaşlar ben demoyu yükledim ancak oyunu açamıyorum adım adım anlatırmısınız (winrar dosyasında oyun) şimdiden teşekkürler...