Pierre Van Hooijdonk ewet baslık gayet acik en çok hangi mizah dergisini okursunz? valla benim favorim penguendir, l-manyak la lombak ta okurum ya siz :baterist:
ta1fun aynı konu wardıal">http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=35231>alsana :hihi: