Gunler önceydi...
Bu monuyu bende açtım foruma..
Yalvardım..
Ne olur, ne olur bi bilen varsa soylesin dedim..
Ama gine ses çıkmadı..
Işte bakın birileri var onlarda arıyor..
Bu str dosyasının uzantısını..
Biliyorum..
Birisi var bilen..
Ama nerede..
:applause: