Title screen koymak kolay. Başka şeylerle uğraşalım.
Tezahürat stad filan...
Benim elimde amsterdam arena üzerine yapılmış mükemmel bi stad,Reklam panoları,Bjk'nin tüm formaları ve taraftar sesleri var... Ama nası yayınlıycam...
İçinizden birine mail atsam benim yerine bi yere upload edebilirmi???