arkadaşlar pes 4 ün agır çalışmasının.sistemin iyi veya kötü olması ile hiçbir alakası yok burda yazdıgım ayarları yapın celeron 1000 -256 ram ile çok akıcı oynarsınız daha düşük sistemlerde deneyemedim..deneyin aradaki farkı görün..
AYARLARDAN
1:görüntü ayarları 800*600 veya 640*480 olacak..
2:renk kalitesi mutlaka 16 bit olacak.. (bu çok önemli sakın 32 bitte kalmasın yoksa olmaz.)
3:oyunun bulundugu klasörün yani konami klasörünün içindeki (settings)i açın
secreen mode:windows olacak
resolution :640*480 olacak
Quality :low olacak
tamamdır artık düsük sistemle bile oldukça akıcı oynayabilirsiniz iyi maçlar...
............................SON KRAL......................................................