HellscreaM EditPES4OptionFile v1.0 link: http://www.pespc-files.com/dan Sol frameden toolsı tıkladıgında karsında:
saviola 654 ben böyle bi konu açmıştım ve benden sonra bi arkadaş daha böyle bi konu açtı.ama siz 3. konuyu tekrar açmışınız.GEREKSİZ
RubenMartin ne yalan söliyim wolf ü indirdim baktım puanlar 30bin küsür bozuldum.. Hileye sonuna kadar karşıyım...
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: RubenM ne yalan söliyim wolf ü indirdim baktım puanlar 30bin küsür bozuldum.. Hileye sonuna kadar karşıyım... aynen bnde hileyi sewmiorum ama wolf 2005 i yükleyince otomatik olarak herşey açıldı :icon_cry:
FosmanB al sana kolay pes kazanma ben hepsini kazandım al kullan fb gs bjk ve ts de var http://rapidshare.de/files-en/504960/KONAMI-WIN32PES4OPT.html
emsworld Ya abi bence mümkün olduğu kadar hile yapmamaya çalışın böle hiç zevkli olmaaz yani... Ama malesef bazı müthiş patchleri yükleyince böle olmak zorunda oluo....wolf 2005 gibi..
btuncay alakası yok wolf patch ile. adam oraya 3 tane option file koymuş siz tutup tum puanların acık oldugu dosyayı eklerseniz öyle olur.
oydemir ya nerde şu wolf 2005 optin file söylesenize :) ha bide kendi kazanmiş oldugum 76000 pes puanım var onlara zararı oluyormu?
Hakan_Sukur Orjinal Mesajı Yazan: Hakan_Sukur arkadaslar kolay ve fazla pes puan kazanma yolları yok mu? YA AMA PS DE LAZIM