Arkadaslar ben master ligde kendimi yapip bi takimda oynamak istiyorum. Oncelikle anlatacaklarim biraz uzun olacagindan sizden ozur dilerim. Kendimi birinin uzerine yaptigimda ozellikleri degistirsem bile master lig oynarken ozellikler degistirdigim oyuncununki oluyor sadece tip benim tipim. Ya da yeni bastan kendimi yarattigimda cok kotu ozellikler bile yapsam maas 5000 gibi abartili bir rakam oluyo bununlada kalmiyo diyelimki 5000 i verip aldim oyunda benden bi tane daha olusuyo otomatik olarak onuda aldigimda yine olusuyo sinir yok yani...
Eger bu konuda yardimci olabilirseniz sevinirim...