İki gün önce kendi isteğiyle NBA takımı Seattle Supersonics'le olan kontratını iptal ettirip serbest kalan İbrahim kutluay,eski takımı Yunan ekibi Panatinaikos'la anlaştı...İbo yaptığı açıklamada :" Seattle'ın lige yaptığı başarılı başlangıcın ve ilk beş oyuncularının başarısı benim forma bulma şansımı zora soktu..Bir süre sabrettim ama ben bekleyecek kadar genç değilim. Kariyerimin en olgun dönemini yaşıyorum ve sahada olmak,oynamak istiyorum.Bu yüzden eski takımım Panatinikos'u seçtim.Onlar bana,bende onlara alışkınım.Bu sezon buradayım." dedi..
Sevgiler....