:confused: arkadaşlar su top yamalrını istediğimiz gibi kuruyoruz buraya kadar her şey tamam ama top isimlerini istediğimiz gibi değistirmede varmıs nasıl yapıldığını bilen biri varsa anlatabilirmi....alkıslarız böle bi iyilik yapan olursa....
:applause: :applause: