Hami(10) çok kötü değil ama vasat bi oyun eğlenceli bir oynanışı var ama grakiler çok kötü. tavsiye etmem.
HellscreaM 3 Cd yi bosuna mı aldım yani ...Neyse bozuk cıktı yarın gidiimde baska oyun aliim Battle for middle eath nasıl arkadaslar c&c generals gibiyse ok...
YeshiL **Bu Oyunu Atari Salonlarında Az Oynamadım Ha Hey Gidi Günler Hey Eski Günlerin Anısına Alınır...**
masterran bunu 3 jetonla bitirme gibi bi rekorum vardı atari salonlarında....vay be, ne efsaneydi be.... cadillacs and dinasaurs, captain commando, punisher bunların hepsi için az mı jeton harcadım... (evet az harcamıştım harbiden de ayıptır söylemesi ;)
frankly Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) çok kötü değil ama vasat bi oyun eğlenceli bir oynanışı var ama grakiler çok kötü. tavsiye etmem. ss lere bakarsak grafik fena diil bende alcam bu oyunu
HellscreaM hmm onun yerine gittim "Full Spectrum Warrior" u aldım...Resmen fiyasko tavsiye etmem bu arada adamlar stratejik yapiim derken b.kratejik yapmıslar...:)