slm... benim pes 4 pc de bi sorun yapıyo.sorun şu ki herşey save oluyo fakat setting ayarları olmuyo.bu yüzden oyuna her girdiğimde ekran ve klavye ,game pad ayarları beni öldürüyo.sanırım setting dosyası bozuk onu da değiştirdim olmadı.yardımcı olursanız sevinirim.tanıştığıma memlun oldum görüşmek üzere bye..