_ata_ arkadaşlar artık formalarımı kendim yapmak istiyorum :type: bana bunun programlarını nerden bulcağımı yazabilirmisiniz :hugs: Scorpion abi lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz :bilmem:
_ata_ Arkadaşlar ben sizin seviyenizde değilim diye yardımcı olmayacak mısınız??!!! forumlar insanlar birbirin den faydalansın diye yapılmıştır yazıklar olsun size böle forumun
Joetri abi bekle iki dakka ya hemen cevap gelmez.Cevap gelicegini de zannetmiyorum çünkü scorpion bu konuda bir tutorial hazirlayacagini we 8 forumunda duyurdu.Gir o foruma görürsün.
_ata_ ayıptırya kimsenin forma yapımıyla ilgili bir bilgisi yokmu kardeşim bide buraya forum diyorsunuz
Black God ya adam akıllı konuş forma yapımı o kadar basit bişey diil fotosop uzmanı olman lazım ama istersen dosya merkezinde spocket bi tutorial hazırlamıştı
_ata_ kanaryagücü ora baktım o kitseveri anlatıyo ben photoshopu kullanmyıbiyorum senin yapyığın formaları görmüştüm sen biraz anlatsan lütfen abiler