Benim bir adet Avermedia TV kartım ve Creative SB Live 5.1 ses kartım var ikisnden de çok memnunum ama benim sinir eden bir takım sürekli sorunları var!
1.TV kartımın ses girişi ses kartımın Line-In çıkışına bağlı ama bu kabloyu çıkartıp yeniden takdığımda PC kitleniyor!
2.Sanırım Kablo TV çıkışının topraklı olmamasından dolayı TV kablosunu takarken bir kıvılcım oluyor!
3.Bazen olsa da Line-In kablosunu çıkarmak zorunda kaldığımda(mesela mikrofon takıcağım zaman) PC ses kartını tanımıyor!(bir sefer o yüzden format atmak zorunda kaldım :mad: )
umarım yardım edebilirsiniz :)