Erman Toroğlu aç kalırdı... :p Yok, kalmazdı. "Hormonlu Tavuk Adamı Gay Yapardan Sorumlu Devlet Bakanı" olurdu.
"Hop Hop Altın Top, Bundan Başka Oyun Yok" nakaratlı musîkî bestelenemezdi.
Fatih Sultan Mehmet İstanbul'u fethederken, surları delmek için gereken büyük şeylerin ne olacağına karar veremezdi.
:D :D :D :D :D :D :D
Biraz ciddi olmak gerekirse: eğer top olmasaydı, mutlaka onun yokluğunu hissettirmeyecek birşeyler olurdu. ;)