AlPéR Orjinal Mesajı Yazan: blueeda biliodum kelimesi kelimesine bu cvbın geleceğini...siz inanıomusunuz gerçekten sevgi olduğuna bu yaşta..ben inanmıyorum.. BEN İNANIYORUM!!!!! ama (istisnalar kaideyi bozmaz diye biseyde vardır tbi...)
CHaMPioN77 abi bi sevgilim bile yok 14 şubata yine yalnız giriyorum :meksika: :,( :,( :,( :,( :gurup: :gurup: :nanik: yaws bu smileyler çok guseeeel
berkemschumacher Orjinal Mesajı Yazan: blueeda nsl teklif ettin ozman??yada kime ettirdin :) ya anlamıom 14 yaşında aşk varmı ya..boş bence..uğraşmayın arkadaşlar bu yaşta.. 16 yaşında olursa 14'tede olur bence.Boş bi mantık :scn_olma:
JustRelax **Bakacaz .. Güzel Olabilir .. Dersanede kestiim bi kız var ama Baalayabilecezmi acaba ? ..**
Makaay tamam arkadaslar uzatmayın ya herkes 14 şubat sevgililer günü ile ilgili görüslerini belirtsin lütfen
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Sevdiğim insan benden kilometrelerce uzakta çünkü.Ama o biliyor benim kalbim hep onunla birlikte ;)... ah dostum ah...benim kalbimm ta kıbrısta...anasını satiim 14 şubat atlayıp yanına gitmek var ama kiminle? tek başıma gidemem ki.. :,( :,(
*{Bå®ô$_1905}* Sewgilim olmadığı için hiç bi sürprizim falan yok ama 12 gün içinde olursa güshel sürprizler yaparım :)
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: Tayfunman bn gelirim tatil yamış oluruzz abijim..babam izin vermedikten sonra kendi gelse ne yazar :D of ya :,(
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: berkemschumacher 16 yaşında olursa 14'tede olur bence.Boş bi mantık :scn_olma: belkide ben o zamanlar çok saçma şeyler yaşadığım için bana öyle gelio..ama bence çoğu özenti...kızların düşüncesi odur yani..arkadaşımın var benim niye yok derler teklif edeni kabul ederler..olay budur yani.. ben kendim için bişe söylerdim ama sınırlayıcı etkenlerim var söyleyemiyorumm :)
Aydin 4 18 yaşına kadar aşk kavranamaz bence. birine aşık olmak onunla evliliğe bile giderim demek gibidir. aşık olmak ile hoşlanmayı ayırmak lazım.
rapper Orjinal Mesajı Yazan: blueeda belkide ben o zamanlar çok saçma şeyler yaşadığım için bana öyle gelio..ama bence çoğu özenti...kızların düşüncesi odur yani..arkadaşımın var benim niye yok derler teklif edeni kabul ederler..olay budur yani.. ben kendim için bişe söylerdim ama sınırlayıcı etkenlerim var söyleyemiyorumm :) anlıorum seni ama onlar çok küçüklerde oluo artık yaa.örnein ben 8 yaşındayken uslanmaz bişidim herkese teklif edip duruodum saldıraylık yapıodum... ama 14 yaşında biraz daha bilinçli oluosun yani
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: rapper anlıorum seni ama onlar çok küçüklerde oluo artık yaa.örnein ben 8 yaşındayken uslanmaz bişidim herkese teklif edip duruodum saldıraylık yapıodum... ama 14 yaşında biraz daha bilinçli oluosun yani ya tabi öyle..ama 17de daha bilinçli,20de dahada bilinçli oluosun.yani gerçek diildir çoğunlukla ben onu anlatmaya çalıştım ama herkes 14te niye aşk olmasın diye karşılık vermiş..iori'ninde dediği gibi ya hoşlantıdır yada özenti..aşk okadar kolay olmaz ;) neyse ben açıklamamı yaptım..dewam edin siz ne alcaksınız ne yapcaksınız :)
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: rapper anlıorum seni ama onlar çok küçüklerde oluo artık yaa.örnein ben 8 yaşındayken uslanmaz bişidim herkese teklif edip duruodum saldıraylık yapıodum... ama 14 yaşında biraz daha bilinçli oluosun yani kardes sende baya abartmıssın ya 8 yas falan hic insan 8 yasında asık mı olur :D (bunada olur demeyin bari:))